Մարտի 24, 2017
Հինգ տարի առաջ « Իթվինինգ Պլյուսը » հիմնադրվել է որպես վեց երկրների դպրոցներին հարթակ ապահովող ղեկավար, եվրոպայի անմիջական հարևանությամբ «Իթվինինգին » մասնակցող դպրոցները միացնելու համար: Ուսուցիչները Հայաստանից, Վրաստանից,Ադրբեջանից, Մոլդովայից և Ուկրաինայից Արևելյան գործընկերության և Թունիսի մի մասն են: Եվրո-միջերկրական գործընկերության մի մասը ակտիվ ներգրավված է«Իթվինինգ» համայնքին: Ներկայումս «Իթվինինգին» մասնակցում են…
Մարտի 17, 2017
Ավարտվեց «Դպրոցական կայքերի ստեղծում ու շահագործում» թեմայով հեռավար դասընթացը: Դասընթացին ակտիվ մասնակցեցին 136 գրանցված մասնակիցներից 104-ը: Նրանք ստացան ժամանակի պահանջներին համապատասխանող կայքերի ստեղծման ու զարգացման, դրանց գործարկանն օժանդակելու համար գիտելիքներ ու անհրաժեշտ մասնագիտական խորհրդատվություն: Արդյունքում Հայաստանի բոլոր մարզերի 104 դպրոցական կայքեր ևս շահագործվեցին: Դասընթացը ստեղծել և վարել է ԿՏԱԿ-ի ՏՀՏ…
Փետրվարի 28, 2017
«Հայկական կրթական միջավայրի» ֆորումում (http://forum.armedu.am) 2017թ. հունվար-փետրվար ամիսների ընթացքում ուսուցիչները ստեղծել են 28 նոր թեմաներ (391 գրառում, 18711 դիտում)՝ ուսումնական առարկաների դասավանդման, կրթական տարբեր հարցերի քննարկման և մասնագիտական խորհրդատվության տրամադրման նպատակով, մասնավորապես՝
Մեթոդական հարցեր – 8 թեմա (157 գրառում, 11414 դիտում),
Տարրական դպրոց – 6 թեմա (14 գրառում,…
Փետրվարի 27, 2017
«Հայկական կրթական միջավայրի» «Պաշարների շտեմարան» ենթակայքում (http://lib.armedu.am) 2017թ. հունվար - փետրվար ամիսներին, ըստ դասակարգված բաժինների, տեղադրվել է ավելի քան 300 նոր ուսումնամեթոդական էլեկտրոնային պաշար, այդ թվում՝
«2016-2017 ուսումնական տարվա դպրոցականների առարկայական օլիմպիադա» բաժնում՝ 42 (մարզային և դպրոցական փուլերի մասնակիցների ցուցակներ, առաջադրանքներ, պատասխաններ, արդյունքներ և այլն)…
Փետրվարի 23, 2017
2017թ. հունվար - փետրվար ամիսներին Կրթական տեխնոլոգիաների ազգային կենտրոնի «Հեռավար ուսուցում» համակարգում ուսուցիչների կողմից ստեղծվել և իրականցվել են 10 առարկայական վերապատրաստման դասընթացներ, որոնց մասնակցել են Հայաստանի տարբեր մարզերի դպրոցների 291 ուսուցիչներ:
Համեստ Մինասյան
Ք. Երևանի Ֆ. Նանսենի անվան թիվ 150 հիմնական դպրոցի մաթեմատիկայի ուսուցիչ
Թեման՝…
Փետրվարի 15, 2017
«Հայկական կրթական միջավայրի» «Հեռավար ուսուցում» համակարգում փետրվարի 15-ին մեկնարկել է հերթական դասընթացը՝ «Schoolsite.am տիրույթում դպրոցական կայքերի ստեղծում» թեմայով, որին մասնակցության հայտ են ներկայացրել Հայաստանի բոլոր մարզերի դպրոցների 129 մասնագետներ: Հեռավար դասընթացի մասնակիցները չորս շաբաթվա ընթացքում կծանոթանան WordPress կայքերի կառավարման համակարգին, ձեռք կբերեն աշխատելու հմտություններ, համակարգի ֆորումում կքննարկեն ու…
Փետրվարի 14, 2017
«Հայկական կրթական միջավայրի» «Պաշարների շտեմարան» կայքում տեղադրվել են 2016-2017 ուսումնական տարում Հայաստանի Հանրապետությունում գործող պետական և ոչ պետական հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների ցանկերը՝ http://lib.armedu.am/resource/15886:
Փետրվարի 10, 2017
«Պաշարների շտեմարան» կայքում տեղադրվել է «Հայկական կրթական միջավայրի պաշարների և հնարավորությունների օգտագործման ուղեցույցը». մանրամասն ներկայացված են հետևյալ կայքերի բովանդակային կառուցվածքը, ընձեռած հնարավորությունները և ցուցումներ՝ օգտագործման վերաբերյալ.
«Հայկական կրթական միջավայր» պորտալ
Հեռավար ուսուցման համակարգ
«Հայկական կրթական միջավայր» ֆորում
Պաշարների շտեմարան
Ուսուցման ինտերակտիվ տեխնոլոգիաներ
Համացանցի օգտագործման ուղեցույց
Էլեկտրոնային ուսումնական ձեռնարկներ
Փետրվարի 9, 2017
Փետրվարի 8-ին ՄԱԿ-ի մանկական հիմնադրամի հայաստանյան գրասենյակում տեղի ունեցավ աշխատանքային հանդիպում-քննարկում ՄԱԿ-ի մանկական հիմնադրամի, ՀՀ Կրթության և գիտության և ՀՀ Աշխատանքի և սոցիալական հարցերի նախարարությունների և Կրթական տեխնոլոգիաների ազգային կենտրոնի (ԿՏԱԿ) ներկայացուցիչների մասնակցությամբ։
Քննարման թեման կրթությունից դուրս մնացած երեխաների վաղ բացահայտմանն ուղղված էլեկտրոնային ծրագրի ստեղծման և ներդրման իրավական հիմքերի մշակման և…
Դեկտեմբերի 23, 2016
2016 թվականի մեկնարկին ՀՀ կրթության և գիտության նախարարությունը ներկայացրել է կրթության ոլորտի վերաբերյալ իր հայեցակարգային տեսլականը` ընդգծելով համակարգի հիմնական մարտահրավերների ուղղությամբ նախանշվող արմատական փոփոխությունների անհրաժեշտությունը: Կրթական ոլորտի կարևորագույն խնդիրների կարգավորման վեկտորը հիմնականում ուղղված էր հասարակությանը մտահոգող ավագ դպրոցների բեռնաթափմանը և մագիստրոսական կրթության որակի բարելավմանը: ՀՀ ԿԳՆ հաշվետվության սեղմ տարբերակում ներկայացված…