ՀՀ պետական դպրոցներում ՏՀՏ հագեցվածությունը գնահատելու նպատակով Կրթական տեխնոլոգիաների ազգային կենտրոնն իրականացրել է կարիքի գնահատման հետազոտություն ՀՀ պետական դպրոցների շրջանում:
Հետազոտությունն իրականացվել է 2021 թվականին մարտ-ապրիլ ամիսներին։
Հետազոտության նպատակն է ուսումնասիրել դպրոցներում ՏՀՏ համալրվածությունն ու բացահայտել ՀՀ պետական դպրոցների ՏՀՏ կարիքները:
Հետազոտությունն իր առջև ունեցել է հետևյալ խնդիրները՝
Հետազոտությունն իրականացվել է համատարած ընտրանքով, մասնակցել են 1342 դպրոց: Տեղեկատվության հավաքման մեթոդ է հանդիսացել ստանդարտացված հարցման մեթոդը, գործիքը՝ ստանդարտացված հարցաթերթը:
ՀՀ պետական դպրոցներում տեղեկատվական և հաղորդակցական տեխնոլոգիաների կարիքի հետազոտությունը տեղադրված է «Պաշարների շտեմարան» կայքում։