Այց Արցախի Հանրապետություն

Նոյեմբերի 25, 2019
Նորություններ

Կրթական տեխնոլոգիաների ազգային կենտրոնի (ԿՏԱԿ) աշխատակիցները նոյեմբերի 11-ից 21-ը ներառյալ (11 օր) գործուղվել էին Արցախի Հանրապետություն` դպրոցների համակարգչային դասարանների ծրագրային և տեխնիկական սպասարկման աշխատանքներ իրականացնելու նպատակով: Աշխատանքային խումբը եղավ Արցախի չորս շրջանների թվով 30 բնակավայրերում և մայրաքաղաք Ստեփանակերտում․ համայնքներ դպրոցներում թարմացվեց համակարգիչների ծրագրային ապահովումը և վերացվեցին տեղային ցանցերի և համակարգչային սարքավորումների տեխնիկական անսարքությունները, իսկ  Ստեփանակերտում աշխատանքներ իրականացվեցին ԱՀ կրթության, գիտության և սպորտի (ԱՀ ԿԳՍ) նախարարությունում։

ԿՏԱԿ-ի աշխատակիցների այս այցի աշխարհագրությունն ընդգրկել է Արցախի՝

  • Քաշաթաղի շրջանի 15 բնակավայր․
    Վակունիս, Աղանուս, Ծաղկաբերդ, Մարտունաշեն, Վուրգավան, Սարատակ, Տիգրանավան, Այգեհովիտ, Գետամեջ, Իշխանաձոր, Արծվաշեն, Աղաձոր, Քարոտան, Փակահան, Երիցվանք
  • Շահումյանի շրջանի 7 բնակավայր․
    Քարվաճառ քաղաք, Չարեքտար, Դադիվանք, Նոր Էրքեջ, Եղեգնուտ, Նոր Բրաջուր և Կարաչինար գյուղեր
  • Հադրութ շրջանի  5 բնակավայր․
    Հադրութ քաղաք,Դրախտիկ, Ազոխ, Մեծ Թաղեր և Այգեստան գյուղեր
  • Ասկերանի շրջանի 3 բնակավայր․
    Նորագյուղ, Իվանյան և Ավետարանոց գյուղեր։

Գործուղումն իրականացվել է նոյեմբերի 4-ին Արցախում ԱՀ ԿԳՍ նախարարի և ԿՏԱԿ-ի ղեկավարության հանդիպման ընթացքում՝ ՏՀՏ ներդրման շարունակականության ապահովման վերաբերյալ ձեռք բերված պայմանավորվածության շրջանակներում, որի համաձայն կշարունակվի համագործակցությունը և կիրականացվեն աշխատանքներ հետևյալ հիմնական ուղղություններով․

  • դպրոցների համակարգչային դասարանների և տեղային ցանցերի ծրագրային ապահովման թարմացում և տեխնիկական սպասարկում,
  • ՇԻՀԿ-ի դասընթացների և վերապատրաստումների իրականացում,
  • Կրթական համակարգի շահառուների լայն ներգրավում «Հայկական կրթական միջավայրի» (https://www.armedu.am/) և ենթակայքերի աշխատանքում,
  • ըստ անհրաժեշտության, հանրակրթության ոլորտում ՏՀՏ ներդրման տարբեր հարցերի նվիրված սեմինարների   և խորհրդակցությունների վարում,
  • Դպրոցների կառավարման տեղեկատվական համակարգերի  տեղայնացում և փորձնական ներդրում։