ՀՀ պետական դպրոցներում ուսուցիչների շրջանում տեղեկատվական և հաղորդակցական տեխնոլոգիաների (ՏՀՏ) կիրառելիության առանձնահատկությունները հասկանալու համար Կրթական տեխնոլոգիաների ազգային կենտրոնի Կրթության տեղեկատվավերլուծական ծառայության բաժնի մասնագետներն իրականացրել են սոցիոլոգիական հետազոտություն ուսուցիչների շրջանում: Վերջինս նպատակ է հետապնդում ուսումնասիրել ՏՀՏ կիրառությունն ուսումնական գործընթացում: Հետազոտության այս մասով առաջադրվել են հետևյալ խնդիրները՝
Տեղեկատվության հավաքման մեթոդ հանդիսացել է ստանդարտացված հարցման մեթոդը, գործիքը՝ ստանդարտացված հարցաթերթը: Ընտրանքի ծավալը կազմել է 699 ուսուցիչ:
«ՀՀ պետական դպրոցներում ուսուցիչների կողմից ՏՀՏ կիրառության սոցիոլոգիական հետազոտությունը» կցվում է, այն տեղադրված է նաև «Պաշարների շտեմարան» կայքում՝ http://lib.armedu.am/resource/24768: